Roll up - dla kogo ten typ?

Reklama rządzi światem. Coraz więcej pieniędzy ludzie wydają, by przez nią wypromować produkt, a nacisk na skuteczność jest oraz wyższy. Nic dziwnego zatem, że coraz więcej jest tych niebanalnych, wcześniej nie używanych lub tradycyjnych rozwiązań. Ważne jest to, aby być widocznym.


Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się jak się nazywa przedmiot, na którym właściciel kawiarni napisał, że dziś biała kawa + ciasto malinowe kosztuje tylko 12zł, to jest to potykacz. Ma za zadanie przyciągnąć uwagę i zachęcić klienta do wejścia do lokalu. Natomiast inna sprawa ma się z reklamami na przeróżnych targach, wystawach czy  festynach. Reklama typu roll up to coraz częstsze rozwiązanie. Ma różne formy - standardowe, łezki, standardowe łezki, są dwustronne i elipsy... Dużo by wymieniać. Najważniejsze jest to, że są lekkie, poręczne i nie sprawiają problemów w transporcie. Zamiast dużych bilbordów i ciężkich wystawek wystarczy jeden przedmiot, by zwrócić na siebie uwagę.


Roll up'y świetnie nadają się wszędzie tam, gdzie mają być tylko na chwilę. Przyjeżdżamy na targi, prezentacje czy inny event i cieszymy się szybką w użytkowaniu reklamą. Nasze stoisko, sala czy inne miejsce, w które chcemy przyciągnąć widza stają się widoczne. Świetna sprawa, prawda?

4 komentarze:

  1. Roll upy są znaną i lubianą formą reklamową, zwłaszcza na targach

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to świetny pomysł na promocje firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jest fajnie wykonany to na pewno przyciągnie uwagę. Skuteczny przy każdym stoisku promocyjnym, do tego łatwy w obsłudze i transporcie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz znaczy dla mnie bardzo wiele. Dziękuję ♥
Chętnie Cię odwiedzę. Nie mam nic przeciwko zostawianiu linka do Twojego bloga w komentarzu, ale i bez tego bez problemu Cię znajdę. :)

@templatesyard